L’inici

Per què he activat un blog? Sincerament no ho sé. És probable que demà mateix ja m’hagi oblidat. Com succeeix amb tantes i tantes coses, allò que avui m’interessa, d’aquí no gaire em produirà avorriment i desencís. Potser ni aquest primer comentari, arribi a veure la llum i aquest títol que he posat, sense pensar massa, deixarà de tenir significat i serà un tros més de mi que anirà a omplir la paperera. Les meves paraules poden ser esfereïdores, inconnexes, inclús impertinents. I malgrat tot, si en acabar el text pitjo el botó “publicar” aquestes línies seran exposades a ulls i ments que em podran jutjar. No es que m’importi i no obstant, tinc dubtes. Com en tantes ocasions, de un senzill gest pot dependre un món o un segon, que per mi, és el mateix.

Anuncis

Deixa un comentari

